Webshop Care
Webshop Care
  • Főoldal
  • Bemutatkozás
  • Konzultáció kérése
  • UNAS webáruház készítés
  • Blog
  1. Blog

Blog

Webáruház indítás
Webmester eszközök
Webshop optimalizálás
Szűrés törlése
Google webmester eszközök: Így javíthatod az organikus keresési eredményeidet
Google webmester eszközök: Így javíthatod az organikus keresési eredményeidet

Ha van egy weboldalad vagy webáruházad, akkor biztosan szeretnéd, hogy minél többen megtalálják a Google keresőjében. De hogyan tudhatod meg, hogy a Google hogyan látja az oldalad, milyen hibákat észlel rajta, és milyen kulcsszavakra jelenik meg? Itt jön képbe a Google webmester eszközök, vagyis a Google Search Console, amely az egyik legfontosabb eszköz a keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából.

Sokan azonban nem is tudnak erről az ingyenes Google eszközről, vagy ha ismerik is, nem használják ki a benne rejlő lehetőségeket. Ezzel megnehezítik saját helyzetüket a keresőben, hiszen anélkül próbálnak jobb helyezést elérni, hogy látnák, milyen hibák akadályozzák az oldaluk teljesítményét. Ha nem ellenőrzöd rendszeresen a Google visszajelzéseit, akkor lehet, hogy olyan problémák hátráltatják a weboldalad, amiket könnyedén orvosolhatnál.

Ebben a cikkben részletesen megnézzük, hogy mi az a Google webmester eszközök, milyen funkciói vannak, és hogyan használhatod a weboldalad optimalizálására. Ha szeretnéd, hogy weboldalad több látogatót vonzzon, jobb helyezést érjen el a Google találati listáján, és technikai szempontból is kifogástalan legyen, akkor ez az útmutató neked szól.

Részletek
Webshop készítés és optimalizálás 2025-ben: UX, SEO és konverziónövelés
Webshop készítés és optimalizálás 2025-ben: UX, SEO és konverziónövelés

A webshopok hatékony működéséhez elengedhetetlen a jól átgondolt design és a felhasználói élmény (UX) optimalizálása. Tapasztalataim alapján egy átlátható és könnyen kezelhető webshop nemcsak növeli a vásárlások számát, hanem erősíti a márkával való elköteleződést is. Ebben a cikkben részletes információkat találsz a webshop design és annak felépítésének legfontosabb alapelveiről, melyeket webshop optimalizálásnál is célszerű alkalmazni. Megnézzük, miért kritikus a felhasználói élmény, hogyan optimalizálhatók a navigációs struktúrák és a termékoldalak, valamint milyen szerepe van a SEO-nak és a mobilbarát kialakításnak a webshop sikerében. Célom, hogy gyakorlati tanácsokat adjak, melyeket azonnal alkalmazhatsz a webshopodban.

Részletek
A sikeres webáruház indítás alapjai
A sikeres webáruház indítás alapjai

Egy sikeres webáruház indítása számos fontos döntést és előkészítést igényel. A megfelelő piackutatás és üzleti terv elkészítése alapozza meg az egész folyamatot, a megfelelő webshop platform és design kiválasztása pedig növeli a vásárlói élményt. Az online láthatóság érdekében elengedhetetlen a SEO ismerete, valamint hatékony marketingstratégiák alkalmazása. Ebben a cikkben végignézzük azokat a lépéseket, amelyek elengedhetetlenek egy sikeres webáruház elindításához: célpiac meghatározásától az üzleti terv kidolgozásán át a webshop designig. A marketing stratégiáknál pedig több fontos témát is érintünk, hogy biztos alapokra építhesd online vállalkozásodat.

Részletek
Oldaltérkép
  • Főoldal
  • Bemutatkozás
  • Konzultáció
  • UNAS webáruház készítés

 


A vállalkozás létrehozását és fejlesztését a Vállalkozó Start II. Program keretében az OFA Nonprofit Kft. támogatta. A támogatás forrását a Nemzeti Foglalkoztatási Alap biztosította.

Információk
  • Impresszum és Adatkezelési tájékoztató
Webshop-Care

info@webshop-care.hu

  • facebook

Iratkozz fel hírlevelünkre!

HASZNOS TUDÁS, AMI ELŐREVISZ AZ ONLINE VILÁGBAN!

Mikre számíthatsz?

- Webáruház-kezelés és optimalizálás
-️ Marketing és PPC tippek
- Gyakorlatias tanácsok a sikeres online jelenléthez

Ne maradj le a legjobb tippekről és friss hírekről!

Feliratkozás
Honlap készítés
  • Főoldal
  • Bemutatkozás
  • Konzultáció kérése
  • UNAS webáruház készítés
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.